دیدنی های معروف تایلند
نوشته شده توسط : fnz.pni

دیدنی های معروف تایلند

 

 

یکی از دیدنی های معروف پوکت که دارای منظره منحصر به فرد است, غار واکینگ در پوکت تایلند می باشد. این غار در جزیره فی فی پوکت که جزیره بسیار زیبا و معروف است قرار دارد.  برخی از نقاشی ها بر روی غار مانند قایق و کشتی واکینگ وجود دارد و نام آن را از روی نقاشی های داخل غار گرفته اند.در تور تایلند خرداد 95 به دیدن این غار بروید. مساحت این غار 2/3 کیلومتر مربع می باشد.هزاران پرنده در این غار زندگی می کنند. مردم محلی تایلندی لانه های پرندگان که با بزاق دهان پرندگان ساخته شده در این غار جمع آوری می کنند که قیمت بالایی برای فروش دارد و برای سوپ لانه پرندگان استفاده می شود. در تور تایلند تعطیلات خرداد 95 قایق هایی در نزدیکی غار نگهداری میشود تا گردشگران تور تایلند بتوانند به راحتی عکس بگیرند.

 

غار واکینگ در پوکت تایلند

 

 

جزیره کو فای در 23 کیلومتری غرب پاتایا  و در غرب جزیره کو لارن واقع شده و تحت نظارت نیروی دریایی سلطنتی تایلند است. این جزیره که متشکل از چند جزیره کوچک دیگر می باشد با ساحل شنی سفید و آب روشن و خلوت بودن آرامش خاصی را برای مسافران تور تایلند به وجود می آورد.این جزیره بسیار مناسب برای شنا با اسنوکر قواصی و آفتاب گرفتن و ماهیگیری  است. همچنین میتوان در تفریحاتی مانند جت اسکی یا قایق سواری که برای همه گردشگران تور تایلند بهار 95بسیار جذاب است شرکت کرد.این جزیره دارای گونه های مختلف جانوری از جمله خرچنگ, لاک پشت ,ستاره دریایی ,صخره های مرجانی و انواع ماهی های کوچک گرمسیری , اسب دریایی می باشد.این جزیره اقامتگاهی برای شب و رستورانی در تور تایلند فروردین 95 ندارد.

 

جزیره کوفای در پاتایا تایلند

 

 

 

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند

ساحل بنگ سائن در پاتایا تایلند واقع در منطقه چنبوری پاتایا یکی از سواحل زیبا و توریستی پاتایا می باشد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا آرامتر است.این ساحل حدود 2.5 کیلومتر است و ساحلی طولانی می باشد. در این ساحل امکانات فراوانی برای رفاه گردشگران تور تایلند تعطیلات بهار 95 وجود دارد که نسبت به سواحل دیگر پاتایا ارزان تر است.

همچنین هتل ها و رستوران های فراوانی با غذاهای دریایی و تایلندی متنوع در اطراف این ساحل زیبا قرار دارد و برای تفریحات متنوعی از جمله آفتاب گرفتن, قایق سواری و شنا کردن در تور تایلند اردیبهشت 95 بسیار مناسب و امن است.

 





:: موضوعات مرتبط: تور تایلند , ,
:: برچسب‌ها: دیدنی های تایلند, جاذبه های گردشگری تایلند , جاذبه های توریستی تایلند , بهترین جاذبه های توریستی تایلند ,
:: بازدید از این مطلب : 218
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 15 فروردين 1395 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: